İnternet Reklam || Internet Advertising

  • Google kullanılarak milyarlarca arama yapılıyor sistemde,peki siz bu aramalarda neredesiniz ?
  • Sektörünüz ürünleriniz hizmetleriniz ile alakalı aramalarda kullanıcının karşısına çıkamıyor vitrinde yer alamıyorsanız ne sizden ne ürünlerinizden nede hizmetlerinizden kimsenin haberi olmayacaktır.
  • Pixel Media Group olarak reklam çalışmalarınızı yönetelim,
  • Reklamlarınızı Google sisteminde alâkalı içerik sitelerinde,mobil reklamlar,video reklamlar,ve arama yapılan sayfada yayınlayalım.
  • Sizlere müşterilerinizin aramalarında ilk sayfada yer verelim,müşteri sayınızı çoğaltırken,ürün ve hizmetlerinizi kolaylıkla pazarlayabilin.
  • Ekonomik kriz var, işlerimiz iyi değil,diyorsanız ? Pixel Media Group ile tanışmadınız demektir.

REFERANSLARIMIZIN  BAŞARI HİKAYELERİNİ  MUTLAKA OKUYUN.

Google-Engage-Hyderabad-Event
İnternet’te Olmak Neden Önemli? AdWords’te Başarılı Olmanın 5 Şartı İşletmeler için Google Apps İnternet Pazarlamacılığı Planınızı Oluşturma AdWords Nedir?
Özet İnternet’te var olmak işinizi büyütmek açısından çok büyük önem taşır. İnternet’in potansiyel müşterileriniz ile bağlantı kurmanıza, e-ticaret sitelerinin ve sosyal ağların ise işletmenizi web ortamına taşımanıza nasıl yardımcı olabileceğini öğrenin. Özet AdWords hesabınızı yönetirken akılda tutulması gereken beş temel konuyla ilgili bilgi edinin. Düzenli bir hesap yapısının, alakalı anahtar kelimelerin ve reklamların, etkili açılış sayfalarının ve sonuçları izlemenin pazarlama faaliyetlerinizden en yüksek verimi elde etmenize nasıl yardımcı olabileceğini öğrenin. Özet “Bulutta” çalışmanın ne anlama geldiğini ve çevrimiçi araçların işletmenizi etkili bir şekilde büyütmenize nasıl destek olabileceğini keşfedin. En sık kullanılan Google Apps ürünlerini ve özelliklerini öğrenin. Özet Pazarlama hedefleri belirlemek, eylem planı oluşturmak ve pazarlama bütçesi tanımlamakla ilgili ipuçları alarak işletme hedeflerinize ulaşmanızı sağlayacak bir İnternet pazarlamacılığı planını nasıl oluşturacağınızı öğrenin. Özet Google’ın etkili İnternet reklamcılığı aracının yeni müşterilere ulaşmanıza ve satışları artırmanıza nasıl yardımcı olduğunu öğrenin. Reklamlarınızı arama motoru veya mobil cihaz kullanan ya da İnternet’te gezinen doğru hedef kitleye göstererek yatırım getirinizi arttırmanın yollarını keşfedin.
 
İşletmeler İçin Facebook
Facebook?un güçlü pazarlama araçlarıyla işletmenizi nasıl büyütebileceğinizi öğrenin
Başlamak için tıklayın

Sayfalar

Hayranlarınızla etkileşime geçebileceğiniz, potansiyel müşterilere ulaşabileceğiniz ve hayran kitlenizi genişletebileceğiniz bir alan oluşturun.

Reklamlar

Yaşa, konuma, ilgi alanlarına ve daha pek çok kritere göre hedefleme yapmanıza olanak veren reklamlarla tam olarak erişmek istediğiniz kişilere erişin.

Sponsorlu Haberler

Sponsorlu Haberler ile arkadaşların kendi aralarında işletmeniz hakkında yaptığı konuşmalardan faydalanın ve ağızdan ağıza pazarlamanızı artırın.

Platform

Eklentiler ve özel uygulamalarla internet sitenizi sosyal bir deneyime dönüştürün.
Etki alanı Sponsorlu Haber kampanyası oluşturmak için Etki alanımı nasıl üzerime alabilirim?
  1. İstatistikler Panonuzdan yeşil renkli ?Etki alanınız İçin İstatistikler? düğmesine tıklayın.
  2. Metin kutusuna etki alanı adresinizi yazın ve onu ilişkilendireceğiniz kullanıcıyı, Sayfa veya Uygulama hesabını seçin. Not: Tek bir kullanıcıya erişim vermeniz gerekiyorsa, ?kullanıcı kimliğini? seçin. Birden fazla kullanıcıya erişim vermeniz gerekiyorsa bir Facebook Sayfası veya Uygulama oluşturup onu seçmelisiniz. Sayfanın veya Uygulamanın tüm yöneticilerinin site için İstatistiklere erişimi olacaktır ve Sayfa veya Uygulama yöneticiliği kaldırılan kullanıcının site İstatistiklerine erişimi de iptal olacaktır.
  3. Pencerede verilen meta etiketi kopyalayın ve İnternet sayfanızın köküne ekleyin. İnternet sitesi sahipleri, etki alanının kök web sayfası <head> kısmına bir doğrulama meta etiketi eklemelidir. Siteniz alt etki alanları kullanıyorsa, her bir alt etki alanının kök dosyasını ayrı ayrı üzerinize almalısınız.
  4. Son olarak ?Etki Alanını Denetle?ye tıklayın. İşaretledikten sonra, adınıza kayıtlı etki alanı ?etki alanları? kısmının altındaki sol gezinti çubuğunda görünecektir.
Facebook Reklamları?nı http://www.facebook.com/ads/create adresinden oluşturabilirsiniz. Hangi nedenle olursa olsun birden fazla hesap kullanmak Facebook Kullanım Koşulları?nı ihlal ettiğinden kişisel bir hesabınız varsa, reklamı bu hesabı kullanarak oluşturmanız gerekir. Reklam oluşturmaya yönelik ayrıntılı ve adım adım bilgiler için, İşletmeler için Facebooksayfamızın reklamlar bölümünü ziyaret edin. facebook-reklam
1. Adım: Facebook Sayfanızı oluşturun 2. Adım: İnsanlarla bağlantı kurun 3. Adım: Kaliteli içeriklere etkileşime geçin
Facebook’taki her şey Sayfanızla başlar. Bir Sayfa oluşturun. Sayfanızı kullanarak müşterilerinizle basit ve ücretsiz bir şekilde iletişime geçin. İnsanların Sayfanızı beğenmelerini sağlayın. Birkaç reklam oluşturun ve kullanıcıları konumlarına, demografik bilgilerine ve ilgi alanlarına göre hedefleyin. Müşterileriniz ve müşterilerinizin arkadaşlarıyla etkileşime geçmek için kaliteli güncellemeler paylaşın ve reklamlarla güncellemelerinizin tanıtımını yapın. Hemen başlayın.
yandex
Sadece hedef kitlesi Ziyaretçiler için ödeme Yerleştirilme tam kontrol altında Hızlı başlangıç
Yandex.Direct, benzer ürünleri veya hizmetleri, Yandex’te ve Reklam Ağı sitelerinde arayan insanlara reklamlarınızı gösterir. Sadece reklam gösterimleri için değil, kullanıcıların sitenize veya iletişim bilgilerinizi içeren dijital kartınıza yaptıkları geçişler için ödeme yapıyorsunuz. Reklamınızın ne kadar ziyaretçi çektiğini her zaman bileceksiniz. Hedeflerinize göre istediğiniz anda ayarları değiştirebilirsiniz. Reklamı oluşturun, hesabınıza bakiye ekleyin ve yeni müşterileri karşılamaya hazırlanın.
   
google-reklam-iru