Web
Analytics

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İNTERNET REKLAM | AJANSI İle Yeni Müşterilere Ulaşın

T (0212) 939 97 61
Email: destek@www.sponsorbaglanti.gen.tr

İnternet Reklam Uzmanı
Ataköy Mahmut Bey Cad. No:13 Kırçıklar İş Merkezi Bahçelievler / İstanbul

Open in Google Maps
ÇAĞRI MERKEZİ 0212 939 97 61
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda || About Us
    • HEDEFLERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Google Reklam || Google Adwords
    • Facebook || Sponsor
    • Yandex || Direct
    • Arama Motoru Optimizasyonu || Search Engine Optimization
    • Sosyal Medya Hizmetlerimiz || Social Media Services
  • İNTERNET REKLAM
  • REFERANSLAR
  • BLOG
  • iLETİŞİM
  • deneme
BİZE ULAŞIN

Dönüsüm Optimize Edici nedir ve NASIL ÇALISIR?

Dönüsüm Optimize Edici nedir ve NASIL ÇALISIR?

by maktel / Cumartesi, 09 Kasım 2013 / Published in Yazılar || Articles

Dönüşüm Optimize Edici, daha düşük bir maliyetle daha fazla dönüşüm elde etmenizi sağlamak amacıyla AdWords Dönüşüm İzleme verilerinizi kullanan bir AdWords özelliğidir. Kârlı olmayan tıklamaları önlemek ve olabildiğince çok sayıda kârlı tıklama almanızı sağlamak için her reklam açık artırmasında yerleşiminizi optimize eder. Dönüşüm Optimize Edici’yi seçtiğinizde, reklam rotasyonunuz “tıklamalar için optimize et” ise otomatik olarak “dönüşümler için optimize et” olarak ayarlarız.

Nasıl çalışır?

Dönüşüm Optimize Edici ile, her dönüşüm (satın alma veya kaydolma işlemi gibi) karşılığında ödemeye hazır olduğunuz en yüksek tutar olan maksimum EBM veya bir dönüşüm karşılığında ödemek istediğiniz ortalama tutar olan Hedef EBM kullanarak teklif verirsiniz. Dönüşüm Optimize Edici, kampanyanıza ilişkin geçmiş bilgilerini kullanarak gösterim için uygun olduğu her durumda reklamınızın optimum eşdeğer tıklama başına maliyet (TBM) teklifini otomatik olarak bulur. Tıklama başına ödeme yapmaya devam edersiniz, ancak EBM hedeflerinize ulaşmak için tekliflerinizi manuel olarak ayarlamanız gerekmez ve yatırım getiriniz artabilir.

Dönüşüm Optimize Edici, optimum eşdeğer TBM teklifini hesaplamak amacıyla önce her açık artırma için öngörülen bir dönüşüm oranı hesaplar. Dönüşüm Optimize Edici, reklamınızın dönüşüm geçmişi, anahtar kelimenin geniş eşleme sorgusu, kullanıcının bulunduğu yer ve Google arama ile Görüntülü Reklam Ağı’ndaki iş ortağı sitelerin dönüşüm oranları dahil olmak üzere pek çok faktörü dikkate alır. Ardından, bu özellik EBM teklifinizi, kalite puanınızı ve öngörülen dönüşüm oranınızı birleştirerek bir reklam sıralaması oluşturur.

Performansınızı iyileştirme

Dönüşüm Optimize Edici’yi kullanan pek çok reklamveren, her bir dönüşüm karşılığında aynı ücreti veya daha düşük bir ücret ödeyerek dönüşüm yüzdelerinde iki basamaklı artışlar elde etmiştir.

Şartlar

Dönüşüm Optimize Edici’yi kullanmaya başlamak için AdWords Dönüşüm İzleme‘yi etkinleştirmiş olmanız ve kampanyanızın son 30 günde en az 15 dönüşüm elde etmiş olması gerekir. Ayrıca, kampanya, en az birkaç gündür benzer bir oranda dönüşüm alıyor olmalıdır. Dönüşüm hacminiz ne olursa olsun, Dönüşüm Optimize Edici’yi denemeden önce en az iki hafta boyunca dönüşüm izlemeyi çalıştırmanızı öneririz (dönüşüm hacminiz düşükse bu süreyi daha uzun tutun).

Dönüşüm Optimize Edici’yi nasıl etkinleştireceğinizi öğrenin.

Önemli not

Gerçek EBM’niz, Google’ın denetimi dışındaki faktörlere bağlı olduğundan, belirttiğiniz maksimum EBM’yi aşabilir. Dönüşüm Optimize Edici, reklamlarınızın dönüşüm sağlama olasılığını öngörmek için geçmiş dönüşüm verilerini kullanır. Ancak, gerçek dönüşüm oranınız, web sitenizde ve reklamlarınızda yaptığınız değişiklikler veya artan rekabet gibi dış faktörlerden etkilenebilir. Gerçek dönüşüm oranınız öngörülen dönüşüm oranının altında kalırsa, gerçek EBM’niz maksimum EBM teklifinizi veya Hedef EBM’nizi aşabilir.

About maktel

What you can read next

Google Adwords internet Reklam AJANSI
Google Adwords
isletmeler ve Kuruluslar için Sponsorlu Haberler

WEB SAYFASI İÇİ ARAMA

Yazılar || Articles

  • AdWords promosyon kodu (kupon)

    AdWords promosyon kodu (kupon) Gerekli ölçütler...
  • Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

    Açılış sayfası deneyimi: Açıklama Web sitenizin...
  • Tıklama başına maliyet (TBM)

    Tıklama başına maliyet (TBM) Tıklama başına mal...
  • Reklam onay süreci hakkında

    Tüm kullanıcılar için güvenilirliği ve uygunluğ...
  • Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

      Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı Hesabını...

YORUMLAR

    GEÇMİŞ PAYLAŞIMLAR

    • Ekim 2017
    • Şubat 2017
    • Aralık 2015
    • Ağustos 2014
    • Haziran 2014
    • Kasım 2013

    KATEGORİLER

    • Genel
    • Yazılar || Articles

    © 2015 All rights reserved. Buy Pixel Media Group.
    SİTEMAP Copyright © 2009 Takip et: @pixelmediagrup TOPlist

    google-reklam-iru

    TOP