Web
Analytics

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İNTERNET REKLAM | AJANSI İle Yeni Müşterilere Ulaşın

T (0212) 939 97 61
Email: destek@www.sponsorbaglanti.gen.tr

İnternet Reklam Uzmanı
Ataköy Mahmut Bey Cad. No:13 Kırçıklar İş Merkezi Bahçelievler / İstanbul

Open in Google Maps
ÇAĞRI MERKEZİ 0212 939 97 61
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda || About Us
    • HEDEFLERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Google Reklam || Google Adwords
    • Facebook || Sponsor
    • Yandex || Direct
    • Arama Motoru Optimizasyonu || Search Engine Optimization
    • Sosyal Medya Hizmetlerimiz || Social Media Services
  • İNTERNET REKLAM
  • REFERANSLAR
  • BLOG
  • iLETİŞİM
  • deneme
BİZE ULAŞIN

Reklam Önizleme

Reklam Önizleme

by maktel / Cumartesi, 09 Kasım 2013 / Published in Yazılar || Articles

Reklamınızı bulma

Metin reklamınızı oluşturduktan sonra, büyük olasılıkla reklamınızın Google’ın arama sonuçlarında nasıl göründüğünü merak edeceksiniz. Veya yalnızca reklamın gerçekten yayınlandığından emin olmak isteyebilirsiniz. Bunu yapmanın en iyi iki yolu, Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı’nı kullanmak ve hesap istatistiklerinizi kontrol etmektir.

Reklamınızı, performansını etkilemeden kontrol etme

Çok cazip olduğunu biliyoruz. Ancak, reklamınızı kontrol etmek için normal bir Google araması yapma dürtüsüne yenilmemek en iyisidir. Reklamınızı tetikleyen aramalar yaparak, tıklamalar olmadan gösterimler biriktirirsiniz. Bu, tıklama oranınızı düşürebilir ve reklamınızın olması gerektiği kadar sık görünmesini engelleyebilir. Ayrıca, Google aramayı kullanarak kendi reklamınızı defalarca arar ancak hiç tıklamazsanız, reklamınızı bir daha göremeyebilirsiniz. Çünkü, Google’ın sistemi, ilgilenmediğinizi düşünerek reklamlarınızı göstermeyi bırakır.

Reklamınızı kontrol etmenin en iyi iki yolu aşağıda açıklanmıştır:

  • Reklamınızın belirli bir arama sorgusu için arama sonuçlarının neresinde göründüğünü öğrenmek için Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı’nı kullanın. Bu, reklamınızın bağlam içinde nasıl göründüğünü kontrol etmenin kolay bir yoludur ve Araç, gösterim almadan bir Google aramasıyla tam olarak aynı sonuçları verir. https://www.google.com.tr/AdPreview Yeni Pencere adresini ziyaret etmeniz veya AdWords hesabınızın üst kısmındaki Araçlar ve Analiz sekmesinde,Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı‘nı tıklamanız yeterlidir. Üst kısımda ilgili seçenekleri belirttikten sonra, herhangi bir yerde tam olarak hangi reklamların girdiğiniz arama terimi tarafından tetiklendiğini görebilirsiniz.

Reklam Önizleme ve Teşhis aracı verileri

Finding your ad

 

Şimdi deneyin

 

İpucu

Reklamınızla belirli bir dili, yeri veya cihazı hedeflediyseniz, Aracı kullanırken bu bilgileri seçtiğinizden emin olun. Örneğin, reklamınızı yalnızca Los Angeles’taki müşterilere görünecek şekilde hedeflediyseniz, “Konum” açılır menüsünde Amerika Birleşik Devletleri > California > Los Angeles seçeneğini belirtmeniz gerekir.

  • Reklamlarınızın müşterilerden trafik alıp almadığını görmek için hesap istatistiklerinizi kontrol edin. AdWords hesabınıza giriş yapın veKampanyalar sekmesini tıklayın. Her bir sekmede tıklamalarınız,,gösterimleriniz, tıklama oranlarınız (CTR) ve daha pek çok metrikle ilgili ayrıntı bilgiler veren istatistikler görürsünüz. Reklamlarınızın gerçekten yayınlanıp trafik aldığından emin olmak için bu bilgileri kullanabilirsiniz.

Hesap istatistikleri

Finding your ad

 

Şimdi deneyin

 

İpucu

Reklamınızı kısa bir süre önce oluşturduysanız veya değiştirdiyseniz, reklamın Google Ağı’ndaki sitelerde görüntülenebilmesi için reklam yönergelerimize uygun olduğunun onaylanması gerekir. Reklamınızın incelemede olup olmadığını görmek için AdWords hesabınızın Reklamlarsekmesinin “Durum” sütununa bakabilirsiniz. Reklam onay süreci ile ilgili daha fazla bilgi edinin.

Sonraki adımlar

  • Hala net olmayan noktalar mı var? Reklamınızı görememenize yol açabilecek diğer nedenleri öğrenmek için sorun gidericimizi kullanın.

About maktel

What you can read next

Yerlesim hedefleme
Reklam onay süreci hakkında
AdWords promosyon kodu (kupon)

WEB SAYFASI İÇİ ARAMA

Yazılar || Articles

  • AdWords promosyon kodu (kupon)

    AdWords promosyon kodu (kupon) Gerekli ölçütler...
  • Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

    Açılış sayfası deneyimi: Açıklama Web sitenizin...
  • Tıklama başına maliyet (TBM)

    Tıklama başına maliyet (TBM) Tıklama başına mal...
  • Reklam onay süreci hakkında

    Tüm kullanıcılar için güvenilirliği ve uygunluğ...
  • Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

      Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı Hesabını...

YORUMLAR

    GEÇMİŞ PAYLAŞIMLAR

    • Ekim 2017
    • Şubat 2017
    • Aralık 2015
    • Ağustos 2014
    • Haziran 2014
    • Kasım 2013

    KATEGORİLER

    • Genel
    • Yazılar || Articles

    © 2015 All rights reserved. Buy Pixel Media Group.
    SİTEMAP Copyright © 2009 Takip et: @pixelmediagrup TOPlist

    google-reklam-iru

    TOP