Web
Analytics

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İNTERNET REKLAM | AJANSI İle Yeni Müşterilere Ulaşın

T (0212) 939 97 61
Email: destek@www.sponsorbaglanti.gen.tr

İnternet Reklam Uzmanı
Ataköy Mahmut Bey Cad. No:13 Kırçıklar İş Merkezi Bahçelievler / İstanbul

Open in Google Maps
ÇAĞRI MERKEZİ 0212 939 97 61
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda || About Us
    • HEDEFLERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Google Reklam || Google Adwords
    • Facebook || Sponsor
    • Yandex || Direct
    • Arama Motoru Optimizasyonu || Search Engine Optimization
    • Sosyal Medya Hizmetlerimiz || Social Media Services
  • İNTERNET REKLAM
  • REFERANSLAR
  • BLOG
  • iLETİŞİM
  • deneme
BİZE ULAŞIN

Yeniden Pazarlama Reklamları || Remarketing Ads

Yeniden Pazarlama Reklamları || Remarketing Ads

by maktel / Cuma, 20 Haziran 2014 / Published in Yazılar || Articles

Yeniden pazarlama, daha önce web sitenizi ziyaret etmiş kullanıcılara, Google Görüntülü Reklam Ağı’nda başka siteleri ziyaret ettikleri veya Google’da arama yaptıkları sırada ulaşmanıza yardımcı olabilir. Yeniden pazarlamayı kullanarak, bu müşterilere, sitenizde ziyaret ettikleri bölümler temel alınarak uyarlanmış mesajlar görüntüleyebilirsiniz.

Yeniden pazarlamayı kullanmaya başlamak için AdWords’ten edineceğiniz küçük bir kod snippet’i olan yeniden pazarlama etiketini site sayfalarınızın hepsine eklemeniz gerekir. Çoğu site, tüm sayfaları için aynı alt bilgiye sahiptir ve bu yeniden pazarlama etiketi buraya yerleştirilebilir.

Sitenize yeniden pazarlama etiketini ekledikten sonra, web sitelerinizden herhangi biri için yeniden pazarlama listelerioluşturabilirsiniz. Örneğin, en popüler ürün kategorinizi ziyaret eden kullanıcılar için bir yeniden pazarlama listesi oluşturabilirsiniz. Yeniden pazarlama etiketi, AdWords’e, ziyaretçilerinizi “Popüler kategori listenize” kaydetmesini söyler. Kullanıcılar, bu sayfayı ziyaret ettiğinde, çerez kimlikleri yeniden pazarlama listesine eklenir.

Daha sonra, yalnızca “Popüler kategori listenizdeki” kullanıcılara, Google’da arama yaptıkları veya başka Görüntülü Reklam Ağı sitelerine göz attıkları sırada gösterilecek belirli bir mesajı içeren bir AdWords kampanyası oluşturabilirsiniz. Yeniden pazarlama mesajlarınız, listede olmayan kullanıcılara gösterilmez.

Yeniden pazarlama etiketi, web sitenizdeki tüm sayfalarda bulunduğundan, hedef kitlenizi daha ayrıntılı bir biçimde belirleyebilirsiniz. Örneğin, sadece en popüler kategoriniz için değil, diğer ürün kategorilerinizin her biri veya alışveriş sepetiniz için de listeler oluşturabilirsiniz.

Örnek

Dalış giysileri arayan kullanıcılar, mevcut modellere bakmak için çevrimiçi mağazanızı ziyaret eder. Site, bu müşterileri alakalı ürünlerin reklamlarını göstermek için bir “Sualtı dalışı” listesine ekleyebilir. Böylece, bu müşterilere, Google Görüntülü Reklam Ağı’ndaki diğer web sitelerine göz attıkları sırada reklamlarınız gösterilebilir. Ya da bu müşterilerin aktif olarak dalış giysisi arama ihtimaline karşı, Google Arama’da bu yeniden pazarlama listesi için bir teklif ayarlaması belirleyebilirsiniz. Bu müşterilere, mağazanızla ilgili standart bir reklam göstermek yerine, dalış giysilerinde özel indirim sunan reklamlar gösterebilirsiniz. Bu reklam, kullanıcıları, dalış giysisi almak için söz konusu web sitesine dönmeye teşvik edebilir.

İpucu

Yeniden pazarlamayı Görüntülü Reklam Ağı‘nda kullanmak için, kampanyanızı oluştururken kampanyanızın türünü “Yalnızca Görüntülü Reklam Ağı – Yeniden Pazarlama” olarak belirleyebilirsiniz. Bu kampanya türündeki varsayılan ayarlar, hedeflemenizi yeterince geniş tutarken aynı zamanda doğru kitleye odaklanarak daha iyi bir performans elde etmenize yardımcı olabilir. Arama Ağı reklamları için yeniden pazarlama listeleri kullanmak üzere, kampanyanızın türünü “Yalnızca Arama Ağı – Tüm özellikler” olarak belirleyebilirsiniz.

Not

“Yalnızca Arama Ağı – Standart,” “Görüntülü Reklam Seçenekli Arama Ağı” veya “Arama Ağı ve Görüntülü Reklam Ağı – Standart” türünde bir kampanyanız varsa, kampanyanıza yeniden pazarlama listeleri ekleyemezsiniz.

Çerezler, etiketler ve kurallar hakkında

Çerezler

Kullanıcılar Google Görüntülü Reklam Ağı ile iş ortaklığı yapan belirli Google hizmetlerine ve web sitelerine göz atarken, Google, kullanıcıların ziyaretlerini hatırlamak için tarayıcılarına (bir “çerez” kullanarak) bir numara kaydeder. Bu numara, kullanıcıyı değil, belirli bir bilgisayardaki web tarayıcısını benzersiz şekilde tanımlar. Çerezler hakkında daha fazla bilgi edinin.

Etiketler

Yeniden pazarlama etiketi, yeniden pazarlamayı kullanmaya başlamak için web sitenize ekleyebileceğiniz, AdWords’ten aldığınız küçük bir kod snippet’idir. Yeniden pazarlama etiketini sitenize nasıl ekleyeceğinizi öğrenin.

Yeniden pazarlama listesi tanımlama kuralları

Sitenize yeniden pazarlama etiketini ekledikten sonra, kuralları kullanarak sitenizin farklı bölümleri için listeler tanımlayabilirsiniz. Örneğin, sitenizin elektronik cihazlar sattığınız bir sayfası için liste tanımlamak istiyorsanız, bu kuralı kullanabilirsiniz: “URL [içerir] elektronik”.

Kurallar ile sitelerinize daha fazla etiket eklemek zorunda kalmadan istediğiniz sayıda liste oluşturabilirsiniz.

Yeniden pazarlama etiketi, yeniden pazarlama listelerinizi oluşturmak için kullanabileceğiniz özel parametreler göndermenize olanak tanır. Örneğin, bir çevrimiçi mağaza, herhangi bir ürünü belirli bir fiyatın üzerinde alan kullanıcıların bir listesini oluşturmak için ürün fiyatını ve sayfa türünü (satın alma sayfası gibi) etiket içinde gönderebilir.

Bu durumda, çevrimiçi mağazanın, yeniden pazarlama etiketine ekleyeceği özel parametreler; değer (ürünün fiyatı) ve sayfa türü (müşterilerin satın alma işlemine ne kadar yakın olduğu belirten sayfanın türü) olacaktır.

REKLAM-Vermek

About maktel

What you can read next

Bir sıralama sinyali olarak HTTPS
Google Adwords
AdWords promosyon kodu (kupon)

WEB SAYFASI İÇİ ARAMA

Yazılar || Articles

  • AdWords promosyon kodu (kupon)

    AdWords promosyon kodu (kupon) Gerekli ölçütler...
  • Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

    Açılış sayfası deneyimi: Açıklama Web sitenizin...
  • Tıklama başına maliyet (TBM)

    Tıklama başına maliyet (TBM) Tıklama başına mal...
  • Reklam onay süreci hakkında

    Tüm kullanıcılar için güvenilirliği ve uygunluğ...
  • Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

      Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı Hesabını...

YORUMLAR

    GEÇMİŞ PAYLAŞIMLAR

    • Ekim 2017
    • Şubat 2017
    • Aralık 2015
    • Ağustos 2014
    • Haziran 2014
    • Kasım 2013

    KATEGORİLER

    • Genel
    • Yazılar || Articles

    © 2015 All rights reserved. Buy Pixel Media Group.
    SİTEMAP Copyright © 2009 Takip et: @pixelmediagrup TOPlist

    google-reklam-iru

    TOP