Web
Analytics

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İNTERNET REKLAM | AJANSI İle Yeni Müşterilere Ulaşın

T (0212) 939 97 61
Email: destek@www.sponsorbaglanti.gen.tr

İnternet Reklam Uzmanı
Ataköy Mahmut Bey Cad. No:13 Kırçıklar İş Merkezi Bahçelievler / İstanbul

Open in Google Maps
ÇAĞRI MERKEZİ 0212 939 97 61
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda || About Us
    • HEDEFLERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Google Reklam || Google Adwords
    • Facebook || Sponsor
    • Yandex || Direct
    • Arama Motoru Optimizasyonu || Search Engine Optimization
    • Sosyal Medya Hizmetlerimiz || Social Media Services
  • İNTERNET REKLAM
  • REFERANSLAR
  • BLOG
  • iLETİŞİM
  • deneme
BİZE ULAŞIN

Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

by maktel / Çarşamba, 01 Şubat 2017 / Published in Yazılar || Articles

 

Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

Hesabınızda bulunan bu araç, reklam ya da reklam uzantınızın neden gösterilmediğini belirlemenizi sağlar. Aynı zamanda, belirli bir terim için Google arama sonucu sayfasının önizlemesini gösterir. Bu sayede anahtar kelimeniz için hangi reklam ve uzantıların gösterildiğini öğrenebilirsiniz. Arama terimi ve dil ya da konum gibi diğer ölçütler girildikten sonra araç, reklamınızın bu koşulda gösterilmeye uygun olup olmadığını belirtir.

  • Reklam Önizleme ve Teşhis aracı, siz giriş yaparken arama terimi otomatik tamamlama seçenekleri önerir. Öneriler hesabınızdaki gösterim almış anahtar kelimelerden gelir ve hacimlerine göre sıralanır.
  • Reklam uzantınızın belirli bir anahtar kelime için bir reklamla birlikte gösterilip gösterilmediğini kontrol etmek üzere bu aracı kullanın. Gösterilmeyen bir uzantınız varsa, araç bunun olası nedenini belirtir.
  • Belirli Google aramalarına yer işareti koymak veya sonuçlarını görebilmeleri için URL’yi iş arkadaşlarınıza ya da müşterilerinize göndermek üzere ‘Bu aramayı paylaş’ özelliğini kullanın. Bu aracın döndürdüğü arama sonuçlarının zamanla değişebileceğini unutmayın. Örneğin, kampanya günlük bütçesine ulaştığında reklamın önizlemesi araçta artık gösterilmeyebilir.

Reklamınızın arama sonuçlarında nasıl göründüğünü görmek istiyorsanız, Google’da arama yapmak yerine bu aracı kullanmanız daha iyi olur. Google aramasıyla tam olarak aynı sonuçları görseniz de reklamı her aramanızda reklam gösterimleri birikmeyeceğinden performans istatistikleri etkilenmez.

Kullanmakta olduğunuz AdWords deneyimini seçin. Daha fazla bilgi

YENİ ÖNCEKİ

Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı’nı kullanmak için AdWords hesabınızın sağ üstündeki 3 noktalı simgeyi  tıklayın, ardından “Planlama” bölümünün altında Reklam Önizleme ve Teşhisi’ni tıklayın. Doğrudan google.com/AdPreview adresine de gidebilirsiniz.

Daha fazla bilgi

  • Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı nasıl kullanılır?
  • Anahtar kelime ve yerleşim teşhisi hakkında
  • Reklamınızın neden gösterilmediğiyle ilgili makalelere göz atın

reklam-önizleme-ve-tesis-araci

About maktel

What you can read next

Dönüsüm Optimize Edici nedir ve NASIL ÇALISIR?
Tıklama başına maliyet (TBM)
içerige DAYALI Hedefleme

WEB SAYFASI İÇİ ARAMA

Yazılar || Articles

  • AdWords promosyon kodu (kupon)

    AdWords promosyon kodu (kupon) Gerekli ölçütler...
  • Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

    Açılış sayfası deneyimi: Açıklama Web sitenizin...
  • Tıklama başına maliyet (TBM)

    Tıklama başına maliyet (TBM) Tıklama başına mal...
  • Reklam onay süreci hakkında

    Tüm kullanıcılar için güvenilirliği ve uygunluğ...
  • GOOGLE’den arıyorum diyerek, laf oyunları ile reklam verenleri sömürmek !

    İnternet reklam uzmanı  Öncelikle  internet ort...

YORUMLAR

    GEÇMİŞ PAYLAŞIMLAR

    • Ekim 2017
    • Şubat 2017
    • Aralık 2015
    • Ağustos 2014
    • Haziran 2014
    • Kasım 2013

    KATEGORİLER

    • Genel
    • Yazılar || Articles

    © 2015 All rights reserved. Buy Pixel Media Group.
    SİTEMAP Copyright © 2009 Takip et: @pixelmediagrup TOPlist

    google-reklam-iru

    TOP