Web
Analytics

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İnternet reklam Uzmanı google adwords Reklam ajansı®

İNTERNET REKLAM | AJANSI İle Yeni Müşterilere Ulaşın

T (0212) 939 97 61
Email: destek@www.sponsorbaglanti.gen.tr

İnternet Reklam Uzmanı
Ataköy Mahmut Bey Cad. No:13 Kırçıklar İş Merkezi Bahçelievler / İstanbul

Open in Google Maps
ÇAĞRI MERKEZİ 0212 939 97 61
  • ANA SAYFA
  • KURUMSAL
    • Hakkımızda || About Us
    • HEDEFLERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Google Reklam || Google Adwords
    • Facebook || Sponsor
    • Yandex || Direct
    • Arama Motoru Optimizasyonu || Search Engine Optimization
    • Sosyal Medya Hizmetlerimiz || Social Media Services
  • İNTERNET REKLAM
  • REFERANSLAR
  • BLOG
  • iLETİŞİM
  • deneme
BİZE ULAŞIN

Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

by maktel / Cumartesi, 28 Ekim 2017 / Published in Yazılar || Articles

Açılış sayfası deneyimi: Açıklama

Web sitenizin açılış sayfasının reklamı tıklayan kullanıcılar açısından ne kadar alakalı ve yararlı olduğunu tahmin etmek üzere AdWords tarafından kullanılan bir ölçümdür. Daha yüksek puanlara sahip açılış sayfaları genellikle iyi düzenlenmiştir ve kullanıcının arama terimleriyle alakalı metinler içerir.

Açılış sayfası deneyimi durumu, açılış sayfanızın, reklamınızı tıklayan ve web sitenize gelen müşterilere iyi bir deneyim sağlayıp sağlayamayacağını gösterir. Bu durumu satış veya kayıt işlemleri gibi dönüşüm elde etme şansınızı azaltan açılış sayfalarını belirlemek için kullanabilirsiniz. Açılış sayfanızın müşteriler için anlaşılır, yararlı ve anahtar kelimeleriniz ve müşterilerin aradıklarıyla alakalı olduğundan emin olmalısınız. Tüm bu etkenler, açılış sayfası deneyimi durumunuzu belirlemede rol oynar.

Anahtar kelimeleriniz, şu üç durumdan birine sahip olabilir: ortalamanın üstünde, ortalama veya ortalamanın altında.

  • Durumun “ortalama” veya “ortalamanın üstünde” olması AdWords’teki diğer tüm anahtar kelimelerle karşılaştırıldığında bu anahtar kelimenin açılış sayfası deneyiminde büyük bir sorun oluşturmadığı anlamına gelir.
  • Durumun “ortalamanın altında” olması birkaç değişiklik yaparak web sitenizin açılış sayfasını iyileştirmeniz gerektiği anlamına gelir.

İlgili bağlantılar

  • Açılış sayfası deneyimini anlama
  • Arama Ağı’nda anahtar kelime performansını ölçme
  • Anahtar kelimelerinizi iyileştirme

About maktel

What you can read next

içerige DAYALI Hedefleme
Google Adwords internet Reklam AJANSI
AdWords promosyon kodu (kupon)

WEB SAYFASI İÇİ ARAMA

Yazılar || Articles

  • AdWords promosyon kodu (kupon)

    AdWords promosyon kodu (kupon) Gerekli ölçütler...
  • Tıklama başına maliyet (TBM)

    Tıklama başına maliyet (TBM) Tıklama başına mal...
  • Reklam onay süreci hakkında

    Tüm kullanıcılar için güvenilirliği ve uygunluğ...
  • Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı

      Reklam Önizleme ve Teşhis Aracı Hesabını...
  • GOOGLE’den arıyorum diyerek, laf oyunları ile reklam verenleri sömürmek !

    İnternet reklam uzmanı  Öncelikle  internet ort...

YORUMLAR

    GEÇMİŞ PAYLAŞIMLAR

    • Ekim 2017
    • Şubat 2017
    • Aralık 2015
    • Ağustos 2014
    • Haziran 2014
    • Kasım 2013

    KATEGORİLER

    • Genel
    • Yazılar || Articles

    © 2015 All rights reserved. Buy Pixel Media Group.
    SİTEMAP Copyright © 2009 Takip et: @pixelmediagrup TOPlist

    google-reklam-iru

    TOP